Okkk

Ok I can't help but blogging about this.

Pakcik esa tengah layan twilight on tv.

"Bes jugak cite vampire2 nih."

Hopefully one day he will "bes jugak dpt menantu vampire nih" haha

Of course I'm joking.

Comments

sgt comell and cool...anyway..miss u nekmah..in fact i have never seen twillight ..xtau ler nape sume org suke sgt tgk..
Naaiemah said…
Tu la ade org suke tgk, ade org taksuke haha it's up to individual kot, hehe kinda miss u and those days jugak haritu jumpa budak2 tu mase faris punye wedding.

Ps. Eh I thought tawakal is spelt with a k? :p
Uswah said…
PEHHHH!!! pacik esa tgk twilight seyyyyyyy!!!!!
Naaiemah said…
ye kite pun pelik sejak bile jazeera ade bunyik2 familiar dr cite twilight!
alak hat sesagat said…
hahaha hopefully papa likes new moon too nanti hahahaha
Anonymous said…
pray la pakcik esa will say that - best gak dpt menantu vampire nih.

haha.

coolio~

hopefully he'll love new moon, eclipse, and breaking dawn! :P