Homesick
Mengade tak now I'm feeling homesick when I'm only 70km away from home. This homesick is worse than the one I had when i was 9000 miles away from home last time.
Lagi tambah homesick bile tadi mcm tengok gambar2 pada hari2 weekend yg lazim. Hikmat the shutterbug likes to snap our bermalasan2 pics. Haha alak I wish July 3 comes fast!
I don't spend much of the time at home anymore. But instead at a place where people are so... Sickening? (but some are not).
Nanti kalau korang ade anak jgn namakan start ngan huruf W ataupun G.
P.s. Friday is day off :) lega!
Lagi tambah homesick bile tadi mcm tengok gambar2 pada hari2 weekend yg lazim. Hikmat the shutterbug likes to snap our bermalasan2 pics. Haha alak I wish July 3 comes fast!
I don't spend much of the time at home anymore. But instead at a place where people are so... Sickening? (but some are not).
Nanti kalau korang ade anak jgn namakan start ngan huruf W ataupun G.
P.s. Friday is day off :) lega!
Comments
why?!
hm mayb if u miss me u should just say ur oz-sick? ahahhaha taksal!
alaaa lg 3minggu je?!! aaarghhh pressure2 hahaha (dh lame tak rase pressure)
oh btw kalo korang ade anak jgn namekan aziz. hahahaha eh
kecuali mcm abdul aziz rantisi. ha die kene penuh. hahaha